19. 5. 13

SISTEM NAS UČI NA PAMET PONAVLJATI, NE RAZMIŠLJATI S SVOJO GLAVO

 
Šolski sistem je povečini dodelan tako, da ponuja izdelano teorijo in rešitve, po katerih se naučimo ter preko testiranja ponovimo celotno zadevo. Možganske funkcije trenirajo le spominski del, iznajdljivost in kreacija idej pa ostajata na isti stopnji razvoja. Znanje postane zaprt okvir, kar pa v osnovi ni.
 
Vedno več se kaže želja po "biti edinstven", tako na osebnostnem področju kot industrijskem ter raziskovalnem. Tehnološki svet se zelo hitro širi. Ljudem je preko spleta ponujeno veliko možnosti za samorazvoj in poslovne priložnosti. Vzajemno lahko pomaga, saj posamezniku poda svobodno možnost kreiranja, biti individum in čutiti svobodo.
 
Številni izumi in iznajdbe so kreacije nenehnega truda in izmišljevanja imaginarnih idej. Če bi nenehno sloneli na istih konceptih in teorijah, ne bi bilo razvoja. Nadgrajevanje in dopolnjevanje  naučenega naredi premik v zavesti in v podzavesti. Odpre se nova dimenzija.
 
Razmislek: Dodati svoj "puzzle" je neprecenljivo.


 

Ni komentarjev:

Predstavljena objava

ŽIVLJENJSKA VIZIJA

Kaj bom, ko bom velik/a? Kot majhni sanjamo o viziji dela, ki ga bomo opravljali, ko bomo veliki. Pa se res zgodi tako, kot smo si preds...