29. 10. 12

MOŠKI RETRO IN METRO SVET

Vsi moški so bili tisočletja nazaj lovci in so skrbeli  za varnost svojih domov ter družin. Moška energija je bila odločna, samozavestna, divja. Z razvojem je to vlogo prevzel sistem in jo zamenjal z denarnim sredstvom. Tako sedaj namesto moškega, skrbi za hrano trgovina, za varnost pa varnostna služba, potrebno je le delati, da se z denarjem sistem poplača.
 
Denar je prinesel tudi način življenja. Oblikovala se je npr. posebna kategorija moških, ki se imenuje metro moški. Imajo prefinjen stil oblačenja in obnašanja. So tipični predstavniki potrošništva. Nenehno skrbijo za svoj videz in uporabljajo precej kozmetike. Skrbno izbirajo znamke svojih oblačil, pohištva, lokacije za svoj prosti čas.
 
Drugi tip so retro moški. Izražajo prvinski del sebe, se ne zanimajo za stil in zanemarjajo svoj videz. Všeč jim je klasičen način športa, se ne ozirajo na mnenja drugih, so prvinski in rahlo grobi. Z generacijo X in Y se je oblikovala tudi mešanica retro in metro moških, imenujejo se neo moški.
 
Razmislek: Kljub spremembi načina življenja, so navodila za uporabo srca in uma ostala enaka.
 
 

Ni komentarjev:

Predstavljena objava

ŽIVLJENJSKA VIZIJA

Kaj bom, ko bom velik/a? Kot majhni sanjamo o viziji dela, ki ga bomo opravljali, ko bomo veliki. Pa se res zgodi tako, kot smo si preds...