13. 12. 11

NISEM DOVOLJ DOBER


Misel "nisem dober", je nezdravo prepričanje. Kot otrok smo se rodili popolni, torej smo bili super dobri za vse stvari na tem svetu. Ker smo se pričeli prilagajati staršem, učiteljem, prijateljem, partnerju in okolici, smo si nadeli masko ter s tem ustvarili prepričanja, ki niso del nas.
Nezdravo prepričanje npr. "sem nepomemben" destruktivno vpliva na naš celični sistem, saj je v trenutku tega občutka telo v stresu in se odzove z obrambo - beg oz. borbo.

Rešitev, ki pomaga, ko se zalotimo v nezdravem prepričanju, je pozitiven stavek.
Rečemo si: Sem dober. Sem pomemben. Dogajajo se mi le lepe stvari. Sem zdrav.

Razmislek: Kaj so vaša nezdrava prepričanja. Lahko pogledate skozi rožnata očala - kakšen bo vaš pozitiven stavek?

Ni komentarjev:

Predstavljena objava

ŽIVLJENJSKA VIZIJA

Kaj bom, ko bom velik/a? Kot majhni sanjamo o viziji dela, ki ga bomo opravljali, ko bomo veliki. Pa se res zgodi tako, kot smo si preds...